Je email-marketing účinnější než sociální sítě?

Na stránce internetového časopisu Wired a v blogu Custora je k přečtení zajímavý rozbor o vzrůstající účinnosti emailového marketingu v porovnání se sociálními sítěmi.

Podle analýzy je email výrazně účinnější než Twitter a Facebook v podpoře online prodeje.

Za poslední čtyři roky se podle zprávy účinnost email-marketingu zečtyřnásobila.

graf účinnosti email-marketingu

Graf účinnosti podpory online prodeje (zdroj: Custora)

Jak tak na grafy koukám, tvar křivky účinnosti emailů má dokonce exponenciální charakter, oproti lineárnímu tvaru u prozatím účinnějšího webového vyhledávání (Google, Seznam, …).

Což by znamenalo, že se rychle dostane na první místo v žebříčku.

Krom toho je fajn a rád ho používám. Líbí se mi 🙂

Jan Čejka

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *