Plugin Fakturace PREMIUM

Výhody prémiové verze

Zdarma dostupná verze umí tohle

  • vytvořit na stránce objednávkový formulář
  • ve formuláři si nastavit název produktu, cenu v Kč a sazbu DPH
  • po vyplnění údajů a odeslání přesměruje na platební bránu GoPay k zaplacení objednávky
  • po návratu z platební bránu odešle zákazníkovi email s předdefinovaným textem podle výsledku platby a odkazem na fakturu v PDF
  • pokud byla objednávka uhrazena, založí uživateli účet na webu a přiřadí mu vybranou uživatelskou roli
    toho můžete využít k řízení přístupu do členské sekce
  • uživateli po zaplacení odešle přístupové údaje

základní verzi naleznete na této stránce

Prémiová verze navíc umí tohle

  • vytvořit si víc rozdílných objednávkových formulářů
    můžete si dát na každou stránku jiný
  • na objednávkový formulář si můžete dát víc položek a u každé určit, jestli je povinná, volitelná, nebo s volitelným počtem
  • u jednotlivých položek si nastavíte cenu v Kč a Eurech a sazbu DPH, případně nastavit minimální cenu a nechat zákazníka, ať si sám zvolí, kolik zaplatí
  • pro jednotlivé formuláře nebo položky si nastavíte akce, které se mají provést po objednávce, platbě nebo vystavení dobropisu
    s rozlišením podle výsledku platby a s nastavením prodlení po akci – autoresponder
  • v akcích můžete: nastavit uživatelskou roli, posílat emaily (zákazníkovi nebo třeba sobě), posílat sms a zařadit nebo odebrat kontakt ze seznamu ve SmartEmailingu nebo MailChimpu
    můžete provést i víc akcí jednoho typu, nebo třeba žádnou – záleží jen na Vás
  • splátkový prodej
    můžete určit maximální počet splátek a nastavit cenové navýšení podle zvoleného počtu
  • v objednávkovém formuláři si může zákazník vybrat platební metodu, měnu, položky, počet splátek a hned vidí výslednou cenu
    případně i s vyčíslenou DPH, pokud jste plátcem DPH
  • dobropis, storno a ruční úhradu faktury
  • pro určité časové období od prvního zobrazení formuláře návštěvníkem mu nastavit akční cenu.
  • import a automatické párování plateb z Fio banky
    na základě částky a variabilního symbolu platby
  • export faktur do iDoklad.cz
  • definovat časově a počtem použití omezené slevové kódy a nastavit u nich slevu v procentech

Přečtěte si návod …

Podívejte se na seznam změn …

Ukázky z prémiové verze

  • screenshot-premium-affilbox
  • screenshot-premium-formulare
  • screenshot-premium-polozky
  • screenshot-premium-polozka1
  • screenshot-premium-form4
  • screenshot-premium-form3
  • screenshot-premium-form1
  • screenshot-premium-form2

Vytvoření formuláře v prémiové verzi

Na další návody se podívejte na seznam Fakturace PREMIUM na YouTube.

Cena prémiové verze

Kolik Vás stojí běžný fakturační systém? Několik set až několik tisíc za měsíc?

To znám. Taky jsem jeden používal. Líbil se mi, ale říkal jsem si.. proč dávat peníze někomu za něco, co zvládnu sám? Z dlouhodobého hlediska se mi to vyplatí. A v tomhle případě je dlouhodobé hledisko už půl roku.

Cena pluginu Fakturace PREMIUM je 2900 . Zaplatit stačí jen jednou. Potom je plugin už napořád Váš. Můžete ho použít na libovolném počtu Vašich webových stránek. Na libovolný počet produktů, které na nich prodáváte. Paráda, že?

Připadá Vám 2900 hodně? Spočítejte si, kolik zaplatíte jinde třeba za půl roku provozu plně funkčních plateb a fakturace.

V ceně 2900 Kč získáte navíc i aktualizace pluginu na jeden rok. Pokud budete chtít po uplynutí jednoho roku dále podpořit rozvoj pluginu a mít přistup k jeho novým verzím, stačí uhradit roční poplatek 500 Kč. Každopádně od okamžiku zakoupení pluginu máte na jeden rok přístup k aktualizacím i bez aktualizačního poplatku 🙂

Objednávka pluginu Fakturace PREMIUM

Objednávám plugin Fakturace PREMIUM





Kontaktní údaje



Fakturační údaje







Mám zájem o

2900

Způsob platby


Slevový kód



Součet

0

Kliknutím na tlačítko níže souhlasíte s obchodními podmínkami.

VISA   VISA Electron   MasterCard   MasterCard Electronic   Maestro

img-visa   img-mc

prodej zajišťuje právě tento plugin Fakturace PREMIUM a platební brána GoPay Doporuč GoPay



54 komentářů u „Plugin Fakturace PREMIUM

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Těšte se těšte 🙂 Dělám na něm a další vychytané funkce postupně přibývají. Ani je nestíhám psát do srovnávací tabulky 🙂

  1. Petr Ozogán

    Docela mě zklamala nutnost doinstalovávat další pluginy. První verze je nechtěla, bez nich to nejde aktivovat. Takže už jen kvůli tomu si raději počkám, si se z toho někdy do budoucna vyvine.

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Jojo Petře, mě to taky zklamalo 🙂
      Ale bez toho to nechtěli přijmout do repozitáře WordPressu. Nechtějí, aby ve zdrojovém kódu byly vloženy jiné WP pluginy, což zrovna Titan Framework nabízí a umožňuje.
      Takže bylo potřeba ho oddělit a instalovat samostatně.

      První verze nebyla v repozitáři, takže jsem si s ní mohl dělat, co jsem chtěl.
      Pro zařazení do seznamu, a snadnější instalaci a aktualizace, je potřeba dodržovat „štábní kulturu“ tvůrců WordPressu 🙂

      Ve verzi PREMIUM je to taky tak, akorát místo Titan Framework používám Piklist.

  2. Pingback: Poslední možnost získat fakturační plugin za poloviční cenu - Jan Čejka

  3. Rad

    Dobry den,
    funguji faktury s modulem iStore? Je to mozne propojit, aby se faktury generovaly automaticky?

  4. Lukáš

    Dobrý den Honzo,
    koupil jsem tento plugin a těším se až ho využiju. Jen jsem vás chtěl požádat, jestli by bylo možné dodělat ho tak, aby šel napojit na tento emailový systém – http://www.activecampaign.com/ je to stejně chytré řešení jako váš plugin. Je levnější ale přitom praktičtější než třeba mailchimp. Propaguje ho zde hodně http://www.danielnytra.cz/studium/. Co můžu udělat proto, aby jste to napojil? :o), Lukáš

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Díky za tip Lukáši, vypadá to zajímavě 🙂
      Mrknu na to, jaké mají možnosti integrace a zařadím do fronty.

      V případě potřeby rychlejší implementace lze samozřejmě podpořit její urychlení vhodnou investicí do rozvoje 🙂
      Což už bych viděl na podrobnější komunikaci (třeba přes email).

      1. Lukas

        Uz jsem to zkousel implementovat, ale zlobi me to. Vypina to nektere dynamicke funkce me wp sablony. Dobry napad poresit to cele mailem. Prosim ozvete se mi na email co vam pisu do formulare nize, idealne i s mobilnim cislem. Zavolam. Dekuju, Lukas

      2. robinaladin

        Ahoj, rád bych se zeptal, jak to dopadlo s integrací s AC?
        Zvažuji koupi a toto je pro mne celkem zásadní!
        Díky za odpověď. Skvělá práce! 🙂

  5. Dáša

    Dobrý večer pane Čejko,
    lze tuto fakturaci propojit se Smartemailingem? když už ho mám nějakou dobu zaplacený..

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den,
      propojení s SE mám v plánu, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
      Dojde k tomu co nevidět, tuto funkci mám na záčátku seznamu 🙂

      1. Dáša Anhelo

        Mé rozhodnutí si koupit prémium verzi stojí právě na tom propojení se Smartemailingem. Během pár dní bude spuštěn prodej mého nového e-booku a potřebuji něco stabilního bez Mailchimpu. Dejte mi pak vědět na můj e-mail.

  6. simek@dumrealit.cz

    Dobrý den,
    Fakturace Premium jako takové super, ale bohužel mám dost zásadní problém. Ten přídatný plugin Picklist mi tam dělá strašnou neplechu. Když to tam nainstaluji tak se mi na webu nezobrazjí fotky 🙁 máte s tím nějaké zkušenosti? Popravdě jsem nepřišel na to k čemu mi ten plugin je….

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den,
      vypadá to spíš na problém s knihovnou Evercookie.
      Zkuste ji v systémovém nastavení pluginu Fakturace vypnout.
      Dnes bych měl vydat aktualizaci, která to vyřeší.
      Plugin Piklist slouží k nastavování parametrů pluginu, položek formulářů. Bez něho bych měl s vývojem pluginu o dost víc práce 🙂

      1. Jiří Šimek

        Supeeer, problém vyřešen 🙂 A jestli mohu ještě jednu technickou. Musí se při placení přesměrovávat na GO PAY, nebo je možno dělat platby i offline, tzn na fakturu…. Zatím nemám u GOPAY účet, takže funkce zaplatit mi zatím nefunguje, Takže dotaz zní jestli to bude fungovat i bez nutnosti GOPAY. Příští dotaz již dám na fórum 🙂

  7. msarkoziova@seznam.cz

    Dobrý den, mám dotaz. Vše funguje parádně, jen se mi v emailu, který se pošle zákazníkovi, neobjeví číslo faktury, i když tam mám parametr {cfa}. Může to být tím, že mám zatím nastaveno GoPay na testovací režim?
    Děkuji

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den, použijte číslo objednávky {vs}, které je současně variabilním symbolem pro platbu.
      Číslo faktury (a faktura) je dostupné až po uhrazení objednávky.

  8. tondapatekTonda

    Dobrý den přeji.
    Díky za vaši práci. To je perfektní plugin, který se mi hodí. A dlouho mi něco takového chybělo.
    Mám ale taky drobnou potíž. Při testování funkčnosti narážím na to, že nejde zadat počet objednaných kusů. Je trvale nastavena 0 a u toho poznámka, že potřeba zadat celé číslo. Když dám 1 a více. Tak pole zčervená a form nelze odeslat, protože se vrací k tomuto poli. Už nevím co by to mohlo být. Tušíte? Nějaký nápad? Tonda P.

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Krásný den, díky 🙂
      Předpokládám, že položka je přidána s možností volby počtu kusů. Máte u ní nastaven max. počet?

      1. Tonda

        Dobrý večer. To jsem už vyřešil. Vyčistil jsem cash prohlížeče. A začal v klidu znovu. A už to jde. Po odeslání mi zůstane bílá stránka. Ale s tím už si poradím.

  9. jandrabek

    Dobrý den, Faktury není možno vystavovat manuálně? Tedy používat program čistě jako vedení účetnictví a tedy fakturu vytvořit v administraci a odeslat klientovi?

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Krásný den,
      plugin je určen hlavně k použití jako platební brána. Samozřejmě si můžete vytvořit skrytou stránku a na ní vyplňovat objednávky sám místo zákazníků. Tím dojde k vytvoření objednávky a po ručním odklepnutí, že je uhrazena i k vystavení faktury.
      Jinak pro samotné účetnictví používám iDoklad.cz (zdarma).

  10. Pavel Klein

    Dobrý den Jane,
    mám v plánu si váš plugin pořídit a zajímalo by mne, jak je funkční propojení na iDoklad a ActiveCampaign přes API. Děkuji.

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Krásný den Pavle,
      v současné verzi funguje přenos zaplacených faktur do iDokladu a přidávání kontaktů do seznamu v ActiveCampaign.

  11. parizek@sg-point.info

    Dobrý den
    plánujete nastavení i pro opakované platby a případné nastavení trialu za část poplatku, poté doplacení plné ceny a následné automatické účtování v každém období? Něco na způsob členství

    Děkuji

  12. Lenka

    Dobrý den,
    musím mít vytvořenou platební bránu GoPay, nebo funguje fakturační systém i bez ní? Ráda bych v danou chvíli pracovala bez platební brány, platba bezhotovostním převodem z účtu.
    Předem děkuji za odpověď a přeji hezký den.
    Lenka

  13. Marek

    Dobrý den – fakturační systém vypadá skvěle – šel by propojit se stránkami na Optimizepress?

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den, v principu by to jít mělo. Jen teď z hlavy nevím, jestli si nebudou pžekážet některé javascriptové knihovny. Podívám se na to.

  14. Stanislav P.

    Dobrý den, vypadá to na perfektní plugin, slevové kódy atd. a výborná cena :-). Chci se zeptat, zda byste nedal na seznam integrace plugin MyMail. Podle mě jeden z nejlepších pluginů na mailování pro WordPress, který umí všechny podstatné věci co SmartEmailing apod. ale za jednu cenu 20$, tedy žádné subscription. (http://codecanyon.net/item/mymail-email-newsletter-plugin-for-wordpress/3078294?s_rank=7). Myslím, že pro Vaši klientelu ideální věc s českými menu atd. ;-). Navíc se dají dokoupit za pár peněz různé vychytávky pro sbírání mailů/popup okna, mailové templaty atd.. Komplet dokumentace a příklady (v menu „for Developers“) jsou tady: https://help.revaxarts.com/documentation/mymail/. Autoři to navíc usilovně vylepšují. Díky moc SP

  15. jezkovazu

    Dobrý den, uvažujete prosím o propojení s Mautic? Na Váš SW mně upozornil D. Nytra, který mě navedl i na Mautic. Z Mauticu jsem nadšená, tak věřím, že bych byla nadšená i z Vašeho pluginu, jen to propojit :-). Děkuji. Zuzka

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Krásný den,
      Mautic vypadá zajímavě 🙂 Jak si propojení představujete?
      Přidávat a odebírat kontakty, jako u ostatních propojení?

  16. Petr Tupý

    Dobrý den,

    před 2 týdny jsem zakoupil Váš plugin, který mi ještě v noci fungoval perfektně a byl jsem s ním nad míru spokojený, avšak ráno (9.3.2016) jsem zaznamenal již komplikace v prostředí WP. Nechal jsem povolenou službu pro zasílání chybových hlášení autorovi pluginu a v tom je zřejmě zakopaný pes. Již při přihlášení se mi zobrazuje hláška Warning: fsockopen(): unable to connect to tcp://log.jancejka.cz:80 (Connection refused) in …/wp-content/plugins/fakturace-premium/includes/vendor/flippa-official/errbit-php/Flippa/ErrbitPhp/lib/Errbit.php on line 161

    Následně jsem zpozoroval, že například klonování stránek ve WP padne na stejné chybě, i když Váš plugin nemá s touto operací nic společného.
    Řešením je vypnout zasílání logů autorovi, to ano. ALE! Dostávám se k největšímu problému, který nyní s pluginem mám … v seznamu faktur se nyní nedá otevřít jakákoliv faktura! Odkaz, který dorazí kupujícímu vrací stejnou chybu.
    Zobrazuje se mi chybová hláška
    „Warning: set_time_limit() has been disabled for security reasons in …/wp-content/plugins/fakturace-premium/Fakturace.php on line 1637
    FPDF error: Some data has already been output, can’t send PDF file (output started at …/wp-content/plugins/fakturace-premium/Fakturace.php:1637)

    Otestoval jsem nezávisle na sobě na verzích WP 4.3.3 a 4.4.2, obě byly plně funkční až do dnešního rána. Hosting je v obou případech u Wedos. Jen je mi divné, že 14 dní vše běží OK a dnes již ne, nebyly prováděny žádné další změny.

    Děkuji za Váš čas, který řešení problému věnujete. Jinak mám pro Váš plugin jen slova chvály!

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den, zveřejnil jsem novou aktualizaci a už by to mělo být v pořádku. Jak hlášení chyb, tak i generování faktury.

  17. Ladislav Kneifl

    Dobrý den,
    plugin generuje všechny faktury se stejným číslem. Variabilní symbol je v pořádku ale číslo faktury je u všech faktur 1.
    Děkuji za případnou radu či opravu.
    L. Kneifl

  18. Stanislav

    Dobrý den, velice mě zaujal váš plugin v premiové verzi. Chci se jen zeptat je s ním možné nastavit nákup produktů, tak aby zákazník si vybral více produktů teba i z více stránek například do „košíku“ a poté vše zaplatil naráz pomocí např. gopay? Děkuji

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den, v současné verzi si zákazník může vybrat z více produktů na jednom formuláři. Prozatím bylo mým cílem vytvořit prodejní plugin pro jednoduchý a rychlý nákup, který funkcemi nekonkuruje e-shopovým řešením, zato je pohodlnější a rychlejší 🙂

  19. Eva Hamerníková

    Dobrý den,
    zaujal mě váš plugin fakturace, zvažuji premium verzi. Jak dlouho plánujete plugin udržovat v provozuschopném stavu? WP dělá poměrně často aktualizace.
    Děkuji

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den,
      plugin stále vylepšuji, takže i aktualizuji pro nové verze WP.
      Součástí ceny pluginu jsou i aktualizace na celý další rok.
      V případě zájmu o další aktualizace jsou tyto k dispozici za 500,- Kč za rok.

  20. Martin

    Dobrý den,

    v současnosti používám rodinu produktů od Davida Kirše, ale rád bych přešel na něco méně finančně náročného. Možná jste již na toto odpovídal, ale pro mojí jistotu 🙂

    – Je možné váš premium plugin využít snadno na stránkách tvořených v miowebu?
    – Pochopil jsem správně, že funkci autoresponderu, při uhrazení platby má implemetovanou (jde mi především o zaslání e-booku a o přístup do členské sekce)?
    – jaké možné alternativy k smartemailingu je možno využívat? V současnosti mě velmi zaujal například Mautic.

    Děkuji.

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Krásný den,
      aktuální situaci neznám. Prozatím jsem neměl možnost otestovat můj plugin s novou verzí Miowebu. Vím, že to občas někomu zlobilo, ale přidával jsem do Fakturace volby, kterými by to mělo jít doladit. Každopádně při zakoupení pluginu máte 14-denní garanci vrácení peněz. Takže je prostor to buď doladit, nebo jít jinou cestou.
      Autoresponder ve Fakturaci umožňuje (mimo jiné) zasílání emailů a řízení přístupu k členským sekcím, ve kterých může být zařazen např. i ebook.
      Z alternativ SE mám prozatím implementovány MailChimp, Mailátor a ActiveCampaign.

  21. Ladislav Kneifl

    Dobrý den,
    po aktualizaci PiKList na nejnovější verzi 0.9.9.9, se ve formuláři objednávky přestanou zobrazovat položky k objednání. Se starří verzí 0.9.4.31 vše funguje bez problémů.
    L. Kneifl

    1. Jan Čejka Autor příspěvku

      Dobrý den,
      používáte poslední verzi pluginu Fakturace?
      S aktualizací pluginu Piklist bylo dost problémů, ale už by měly být vyřešeny.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *