Postup zpracování objednávek

Zadáním svých údajů souhlasíte s jejich zpracováním pouze pro účely zpracování Vašich objednávek a zasíláním informací souvisejících s jejich vyřízením a naší související nabídkou.

Z našeho seznamu se můžete kdykoli odhlásit.

Všimněte si, že jsem výše nenapsal žádné paragrafy. To je proto, že zaprvé těm číslům nerozumím a zadruhé jsou paragrafy zbytečné. Podstatné je, co si přejeme a jak se na tom domluvíme.

Zboží od naší dvorní tiskařky objednávám přibližně jednou za týden. Záleží na množství, které má tisknout. Aby se jí vyplatilo zapínat stroje 🙂 A pokud se sypou objednávky rychleji, objednám klidně i častěji. Aby se jí stroje nepřehřály 😀

Naše milá tiskařka předpokládá rychlost zpracování objednávek do 10 dnů a teď před vánocemi 2013 dokonce 2-3 týdny.

Obecně z principu toho, že produkty objednávám až na základě Vašeho zájmu a většinou je nemám doma na skladě, záleží rychlost dodání na rychlosti výroby. Ve hře je mnoho faktorů od úrovně mravenčí přes lidskou až do rozměrů vesmírných. Většina z nich jde úplně mimo můj vliv, takže i rychlost dodání je záležitostí dějů vesmírných a Vašeho naladění 🙂

Pokud by došlo ke komplikacím s dodávkou a nechtěli byste počkat na dořešení, budou Vám peníze vráceny.

Pokud by došlo k nějakým komplikacím, nebo by Vám připadalo, že to trvá moc dlouho, ozvěte se a domluvíme se. Základem je jasná a čistá komunikace. Pokud by někoho napadlo, že něco urychlí třeba nadávkami nebo urážkami, věřte mi, že to u mě nefunguje 🙂 Pokud něco chcete, je potřeba si o to říct. Když mám potřebné informace, rád to zařídím, aby vše klapalo.

Výpočetní technika je věc záludná. Pokud odešlete email, nebo vyplníte formulář na webu, informace cestují přes několik počítačů. I když s tím většina lidí počítá, nemusí být pravidlem, že vše funguje podle očekávání. Email může cestou narazit na technické problémy a vypařit se, nebo po doručení může z nepředvídatelné vrtkavosti spamových filtrů zapadnout do spamové složky. Vyplněný formulář se může tvářit odeslán a přitom odeslán být nemusí. I když většinou vše funguje, někdy tomu může být i jinak. Až když máte přijetí zprávy potvrzeno, můžete si být skoro jisti, že je zpráva přijata 🙂

Pokud Vám připadá, že něco nehraje, zkuste i jiné komunikační kanály. Případně mi zavolejte na číslo 605 962 844.

Našly se případy, že jsem dostal několik emailů s nadávkami a urážkami. Každý máme právo si vybrat, s kým a jak komunikujeme. Takové emaily při prvním náznaku, že si odesilatel na mě pokouší zvýšit sebevědomí, házím do koše. Tím také došlo k tomu, že jsem vůbec netušil, že zboží zaplatil a nedostal. Prostě jsem se k té informaci nedostal 🙂 Z mých zkušeností nejlépe funguje oboustranně vstřícná komunikace a vše se dá zařídit.

Pokud jste s tímto srozuměni a cítíte, že jste pro akt objednání v proudu, směle do toho.

Přeji Vám krásný den 🙂

Jan Čejka

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..